قوانین و مقررات

تعاریف عمومی:

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده، به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات کتاب سرا اقدام کند.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری ثبت شده و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند (در صورت تعطيلات ناگهاني مانند آلودگي هوا، زلزله و غیره امكان تاخير در تحويل كارها وجود دارد.
  • کتاب سرا  به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کتاب سرا به وسیله ارسال  پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کتاب سرا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به خرج می دهد.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات درست و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

قوانین و ضوابط عمومی:

  • کلیه حقوق مربوط به نام تجاری کتاب سرا و وبسایت آن به نشانی ketabsara.ir در اختیار این مجموعه بوده و هر گونه فعالیت تجاری تحت این نام تنها با مجوز رسمی این مجموعه امکان پذیر است. بدیهی است هر گونه استفاده غیرمجاز از نام تجاری کتاب سرا یا تحتِ نام تجاری کتاب سرا، پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • کاربران موظف هستند از اطلاعات شخصی خود شامل نام کاربری و رمز عبور به نحو مقتضی محافظت کنند. در صورت بروز مشکل یا سواستفاده از حساب کاربری افراد، هیچ گونه مسئولیتی متوجه کتاب سرا نخواهد بود.
  • در صورت مشاهده مورد یا مواردی که ناقض «شرایط استفاده از کتاب سرا» هستند، از طریق آدرس ایمیل  info@ketabsara.org  با ما تماس بگیرید.

قوانین ثبت سفارش

  • کتاب سرا متعهد می شود که اطلاعات شخصی کاربران شامل نام، آدرس، ایمیل را در اختیار شخص ثالث قرار ندهد.
  • مدت زمان اعلام شكايت از سفارش پس از تحويل كالا، يك هفته است. در غير اين صورت کتاب سرا هيچ مسئوليتي در اين قبال ندارد. پس از اعلام شکایت از سوی مشتری، مشکل مورد بررسی قرار گرفته و سپس نتيجه اعلام مي شود. در صورتی که اشتباه از طرف کتاب سرا باشد، سفارش بدون دریافت هزینه مجدد از کاربر ارسال می شود.

قوانین ارسال

  • به سفارش های بیشتر از 1.000.000 ریال هزینه ارسال تعلق نمی گیرد.
  • ارسال سفارش از طریق پیک موتوری فقط مختص مشتریان ساکن تهران است.
  • پیش از ارسال سفارش مشتریانی که گزینه ارسال با پیک موتوری را انتخاب کرده اند، با آن ها تماس گرفته می شود، سپس محصول ارسال می گردد. بدیهی است در هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن مشتری، هرگونه تاخیر بر عهده مشتری است.
  • فرایند ارسال سفارش با پست پیشتاز یا تی پاکس با توجه به موقعیت مقصد حداقل 48 تا 72 ساعت در روزهای غیرتعطیل به طول می انجامد. هرگونه اختلال در ارسال به روش پستی یا تی پاکس به عهده شرکت مربوطه بوده و مسئولیتی متوجه کتاب سرا  نمی باشد.
  • کتاب سرا تلاش می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کتاب سرا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به کتاب سرا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور ارسال شود. در صورت ارسال سفارش و تحویل نگرفتن آن توسط مشتری، کلیه خسارات به عهده مشتری است.